måndag 21 december 2009

Lycka är ett 3,5 kg paket från AdLibris

3 kommentarer:

Jessica sa...

ja det är nog en bra definition på lycka! :) Kan man kanske få lite vinkar om vad som dolde sig i paketet?

Eva sa...

Det var mestadels julklappar, så därför kommenterade jag inte närmare med tanke på eventuella nära och kära som kan tänkas hitta hit. Att ge bort böcker är min grej, jag brukar ta en person åt gången i beaktande och fundera vad han/hon tycker om och är intresserad av, och sen inventera vilka böcker jag läst och tyckt om som relaterat till de ämnena. Jag undviker att ge böcker som jag inte läst själv då det ju vore att ge grisen i säcken.

I lådan råkade dessutom finnas en speciell överaskning, en kokbok som jag varken beställt eller betalat för. Kul men lite mysko. :)

Jessica sa...

haha, det var ju sannerligen läppä!