måndag 24 maj 2010

Sett i Studentbyn

Ett kreativare sätt att säga ingen reklam, tack.

4 kommentarer:

Temumriken sa...

Och mera täckande, en sådan skulle jag också behöva.

Eva sa...

Det också. Vad har du råkat ut för konstiga dörrknackare? Jag brukar inte ens öppna för objudna och oväntade besökare.

Ruura sa...

E det Åbo Studentby eller något annat stad? Ifall det e fråga om Åbo, så e det nog helt sakligt detdär. Själv var jag nästan förföljen av två jehova-gummor som ringde flera gånger hos mig, och alltid då jag höll på o äta. Konstig timing... Ja vill o ha en sån lapp!

Eva sa...

Ruura: Bilden är tagen i Studentbyn i Åbo, ja. Det förvånar mig att dörrknackare ens orkar försöka där, man skulle tro att ganska få studeranden öppnar dörren för oinbjudna främlingar eller är mottagliga för allehanda budskap. Om du vill ha en motsvarande lapp så är det fritt fram att göra en, den här är en helt vanlig pappersutskrift med kontaktplast. :)